Tuesday, April 20, 2010

MUI MUI PROMISE LITTLE !



today...


mui mui promise little something...

she ask me...

放心 我还会 好好的过

haha this is what she promise me...

if she tipu me...

i will pukul her !!!!

WONG AH MIN !!

rememeber that...


我们是心牵着心朋友
铃声只为你接通

你 回头 都有我 在等候
我是你心牵着心朋友
像 暖风融入天空 城市海边我都陪你走
我们是永远倾吐朋 友
做最好用垃圾桶 有苦痛 告诉我 我们懂

有苦痛 告诉我
我 们懂

take care my friend

No comments:

Post a Comment